تجلیل از پژوهشگران برتر فرهنگ و هنر

.

b5078

برگزاری آیین تجلیل از پژوهشگران برتر عرصه فرهنگ و هنر در تبریز

طی آئینی از پژوهشگران برتر عرصه‌ی فرهنگ و هنر در تبریز تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، "علی داننده" مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این آیین پژوهش و تحقيق را زيربناي فرهنگ عنوان کرد و گفت: ارتقاء فرهنگ زمینه‌ساز  پيشرفت علم و فن آوري نیز هست و براین اساس پژوهش در این عرصه از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

داننده افزود: اصحاب فرهنگ، ادب و هنر با تكيه بر تقوي و خودباوري موجب محقق شدن پيشرفت‌ها و موفقیت‌های عظیمی شده‌اند و این امر در سايه تحقيقات پژوهشگران، انديشمندان و فرهيختگاني این عرصه است.

وی تاكيد كرد: هر اندازه به مسئله پژوهش و تحقيقات فرهنگي توجه بيشتري معطوف شود، توسعه كشور در تمام ابعاد آن و توليد علم و انديشه كه بر مبناي تحقيق استوار است، به همان اندازه بيشتر خواهد شد.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان هدف از برگزاري اين آيين را تشويق پژوهشگران و انديشمندان به تحقيق در ابعاد مختلف فرهنگ و مسائل آن در جامعه و اعتلاي فرهنگ و ارزش‌هاي جامعه اسلامي ايران عنوان كرد.

وی همچنین با اشاره به دیدار اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی با مقام معظم رهبری، اظهار داشت: نهادهای فرهنگی باید به خواسته‌ی مقام عظمای ولایت کخ حمایت از آثار شاخص،‌ فاخر و الگو در تمام زمینه‌ها بود،‌جامه‌ی عمل بپوشانند.

در این آیین از "حسین دوستی"،‌ "مجتبی زادصادق"،‌ "سیدمسعود نقیب"، "محمد زارعپور"، "احد علامی"،  "جلال محمدی"، "مرضیه نوری"، "عزیز جوانپور"، "زهرا   عابدی"، "خدیجه فلاح"، "فاطمه شاه‌محمدی" و "عباس داداش‌زاده فانی" تجلیل شد.

 

نوشته شده در   شنبه سی ام آذر 1392   ساعت  13    توسط   روابط عمومی اداره کل

 

اضافه کردن نظر